08:01
21.4.2019.

Evo koji filmovi vas čekaju danas u Cinemi 213

U bioskopu Cinema 213 danas će se prikazati četiri filma.

Dan će početi komedijom „Park čudesa“ u 13h, a isti film prikazaće se i u 14.30h u 3D projekciji. Ovo je uzbudljiva priča o osmogodišnjoj djevojčici Džun, koja uz pomoć bujne mašte pravi spektakularan zabavni park, a otkriće da on zapravo postoji u stvarnosti. Ali kada njen voljeni park počne da se urušava, samo ga ona može spasiti, svojim fantastičnim načinom maštanja i vrlo posebnim prijateljima.

Nakon toga, u 16h slijedi drama „Pisma iz Venecije, a u 17.45h ratni film „Balkanska međa“.

Drama, misterija „Između dana i noći“ čeka vas u 20.30h. Film čine tri priče o ocu i sinu u tri različita vremenska razdoblja: kraj Drugog svjetskog rata, vrijeme pada Berlinskog zida i nakon raspada Jugoslavije.

Prva priča: Kraj je rata. Dok u daljini još odjekuju pucnji, u malo selo stiže grupa partizana, predvođena kapetanom. Mještani pripremaju skromnu proslavu, ali pažnja kapetana usmjerena je na jednog od njih, onog zbog kojeg je i žurio da što prije stigne u selo. Kada gotovo neprimijetno izdvoji Jakova i njegovog sina i odvede ih u obližnji do, dugom čekanju na osvetu je kraj. Suočeni sa kapetanovim gnjevom, otac i sin naći će se pred nemogućim izborom.

Druga priča smještena je u 1989. godinu, u vrijeme pada Berlinskog zida i nagovještaja stvaranja jedne nove, ujedinjene Evrope.

Let Jugoslovenskog aerotransporta za Berlin, premda uredno najavljen, neprestano se odlaže. U isto vrijeme avioni drugih evropskih zemalja nesmetano odlaze ka svojim odredištima. Nestrpljenje među putnicima raste. Među njima je i Niko, kojem propadaju zakazani sastanci i koji polako gubi vezu sa spoljašnjim svijetom. Tamo negdje ostali su i njegova supruga i četvorogodišnji sin. Narednog jutra, dok se let JAT-a po ko zna koji put odlaže, Niko doživljava neobičan susret sa putnicima tek pristiglog aviona, među kojima je i mladić koji po svemu podsjeća na njegovog sina, ali dvadeset godina kasnije...

Treći dio filma odigrava se u postjugoslovenskom periodu. Otac traga za sinom koji je nestao i o čijoj sudbini se već dugo ništa ne zna. On je volšebno nestao iz svake evidencije, iz svih dokumenata, kao da nikada nije ni postojao. Svijet se u međuvremenu promijenio, ali traume koje su bile potisnute izranjaju na površinu - na jednom mjestu ekshumacije, za koje se mislilo da je sekundarna grobnica, Forenzičar razočarano konstatuje da su tu pokopani neki iz prethodnog rata. U bezizlaznoj situaciji, otac se još jednom za pomoć obraća Mešetaru, koji je njegov vodič u lavirintu istrage.

Kada shvati da se potraga nikada neće završiti, Otac smišlja strašnu laž. Laž koja za njemu najbliže znači mogućnost da prihvate prošlost i kako-tako nastave sa svojim životima.

• 14:35
    25.8.2019.

Osamdesetih godina prošlog vijeka Milan Kundera se u Jugoslaviji čitao kao "naš", "domaći" pisac. Tema njegovih romana je uglavnom Čehoslovačka šezdesetih godina. Za Zapad on je bio disident, a za svoju zemlju i Istočni blok je bio zabranjen.

• 08:00
    25.8.2019.

Posljednjeg dana ove sedmice u bioskopu Cinema 213 prikazaće se četiri projekcije.

• 15:21
    24.8.2019.

Iako su prošle četiri godine od pojavljivanja prve zbirke poezije "Pjesmom te ćutim" na kulturnom nebu, Sava Radulović nije ostala praznog papira. Svoju dnevnu dozu slova “trošila“ je na prvom romanu “Talik“ koji se za sada može pronaći u Duhovnom centru u Karađorđevoj ulici u Nikšiću i u Ulici Stanka Dragojevića u Podgorici. Za portal Onogošt otkrila je zašto roman nosi naziv “Talik“, da li je zlo u čovjeku samo  svojevrstna maska ili pak nametnuta osobina koja nije naša, o taličnim ženama...

• 08:00
    24.8.2019.

Na današnjem repertoaru bioskopa Cinema 213 su tri filma.