07:44
11.6.2019.

Tri filma danas u Cinemi 213

Ovog utorka u bioskopu Cinema 213 prikazaće se tri filma.

U 16.30h biće prikazane „Tajne avanture kućnih ljubimaca 2“.

„Delfin Berni“ čeka vas u 18.15h. Radnja ove porodične avanture se odigrava na Floridi i donosi priču o bratu i sestri koji slučajno postaju prijatelji sa delfinom koji je odvojen od svoje porodice. Igrom slučajnih događaja, njih dvoje otkrivaju tajnu namjeru zlih ljudi koji će pokušati da unište plažu, a samim tim i dom njihovog novog prijatelja. Hana i Ivan moraju da osmisle pametan plan da zaustave loše momke, zaštite morske životinje i, što je najvažnije, sačuvaju svog prijatelja Bernija.

U „Mračnom Feniksu“, X-men ekipa se suočava sa svojim najstrašnijim neprijateljem koji dolazi iz njihovih redova - Džin Grej. Tokom spasilačke misije u svemiru, Džin je skoro ubijena kada ju je pogodila misteriozna kosmička sila, koja ju je učinila beskrajno moćnom, ali i nestabilnom pri povratku kući. Džin koja se otima kontroli i povređuje one koje najviše voli, počinje da rastura silu koja drži X-men na okupu. Kada porodica počne da se raspada, moraju naći način da se ujedine i ne samo sačuvaju Džininu dušu, nego i spasu planetu od vanzemaljaca koji žele da iskoriste njenu moć Feniksa i zavladaju galaksijom. U glavnim ulogama našle su se Sofi Tarner i Dženifer Lorens, a u filmu ćemo gledati i sjajne glumce sa holivudske A liste - Džejmsa Mekavoja, Majkla Fasbendera i Džesiku Častejn. Ovaj film vas čeka u 20h u 3D projekciji.

• 08:22
    31.5.2020.

Vladan Desnica (1905-1967) je rođen u Zadru u imućnoj i uglednoj porodici. Otac mu je bio čuveni advokat Uroš Desnica. Njegov djed Vladimir Desnica bio je veleposjednik i predsjednik opštine u Obrovcu. Zastupao je nacionalne interese Srba u sjevernoj Dalmaciji.

• 08:19
    29.5.2020.

Sajt nekog umjetnika nije ništa novo. Digitalizacija, takođe. Prije desetak godina i više su se vodile suštinske rasprave u modernim teorijama da li će digitalizacija uništiti knjigu, sasvim slično onome da li će televizaja uništiti film, kao nekad da li će pismo uništiti govor... I ništa nije uništilo jedno drugo, ali su se desile revolucionarne stvari. Jedno je drugo ili treće obuzdalo, počinje priču za portal Onogošt o osnivanju svog sata nikšićki scenarista, dramaturg i pjesnik Obrad Nenezić.

• 19:21
    28.5.2020.

Bogdan Gajić, učenik prvog razreda matematičkog odjeljenja u Gimnaziji "Stojan Cerović", osvojio je drugo mjesto na takmičenju "Udruženja folklornih ansambala Crne Gore" za literarni rad "Slika moje tradicije".

• 08:00
    28.5.2020.

Na konkursu „Slika moje tradicije“, u kategoriji likovni rad, prvo mjesto pripalo je Paju Vasoviću, učeniku Prve srednje stručne škole Nikšić.