Autor: onogost.me
Foto: pixabay.com
22:00
7.4.2020.

Tehnika disanja koja pomaže u stresnim situacijama

U stresnim situacijama lako nas može obuzeti panika. Taj nekontrolisani osjećaj straha prate i razni fizički simptomi poput brzog lupanja srca, nedostatka vazduha, vrtoglavice, mučnine i mnogih drugih.


Paniku ćete najbrže i najlakše smiriti – disanjem.

Postoji jednostavna tehnika koja vam može pomoći da regulišete disanje, vratite ga u normalu i smirite se u stresnoj situaciji.

- U sebi brojite do pet laganim tempom i pritom duboko udišite vazduh.
- Kada izbrojite do pet, zadržite vazduh u sebi i brojite do četiri.
- Zatim polako kroz nos ispuštajte vazduh i u sebi brojite do pet.

Ova tehnika koristi se za smirivanje prilikom napada panike i anksioznosti, ali pomoći će vam u svim situacijama u kojima osjećate veliku napetost i stres.

Ostale vijesti iz kategorije

  • 08:39
    28.5.2020.

    Institut za javno zdravlje ima dovoljno PCR testova na SaRSCoV-2, a testiranje je za crnogorske osiguranike besplatno.

  • 16:54
    27.5.2020.

    Institut za javno zdravlje od jučerašnjeg presjeka analizirao je 137 uzorka među kojima nije bilo novih slučajeva infekcije kovid-19, pokazuju podaci te ustanove.

  • 10:43
    27.5.2020.

    Epidemiolog Instituta za javno zdravlje dr Milko Joksimović kaže da bi drugi talas epidemije koronavirusa mogao da se dogodi na jesen.

  • 22:11
    26.5.2020.

    Knjige su nezamjenjiv dio odrastanja djece i imaju veliku ulogu u formiranju ličnosti i razvoju znanja, vještina i sposobnosti. Naučnici kažu da 15 minuta čitanja dnevno omogućava djetetu da se u godini dana susretne s milion riječi.