08:01
21.4.2019.

Evo koji filmovi vas čekaju danas u Cinemi 213

U bioskopu Cinema 213 danas će se prikazati četiri filma.

Dan će početi komedijom „Park čudesa“ u 13h, a isti film prikazaće se i u 14.30h u 3D projekciji. Ovo je uzbudljiva priča o osmogodišnjoj djevojčici Džun, koja uz pomoć bujne mašte pravi spektakularan zabavni park, a otkriće da on zapravo postoji u stvarnosti. Ali kada njen voljeni park počne da se urušava, samo ga ona može spasiti, svojim fantastičnim načinom maštanja i vrlo posebnim prijateljima.

Nakon toga, u 16h slijedi drama „Pisma iz Venecije, a u 17.45h ratni film „Balkanska međa“.

Drama, misterija „Između dana i noći“ čeka vas u 20.30h. Film čine tri priče o ocu i sinu u tri različita vremenska razdoblja: kraj Drugog svjetskog rata, vrijeme pada Berlinskog zida i nakon raspada Jugoslavije.

Prva priča: Kraj je rata. Dok u daljini još odjekuju pucnji, u malo selo stiže grupa partizana, predvođena kapetanom. Mještani pripremaju skromnu proslavu, ali pažnja kapetana usmjerena je na jednog od njih, onog zbog kojeg je i žurio da što prije stigne u selo. Kada gotovo neprimijetno izdvoji Jakova i njegovog sina i odvede ih u obližnji do, dugom čekanju na osvetu je kraj. Suočeni sa kapetanovim gnjevom, otac i sin naći će se pred nemogućim izborom.

Druga priča smještena je u 1989. godinu, u vrijeme pada Berlinskog zida i nagovještaja stvaranja jedne nove, ujedinjene Evrope.

Let Jugoslovenskog aerotransporta za Berlin, premda uredno najavljen, neprestano se odlaže. U isto vrijeme avioni drugih evropskih zemalja nesmetano odlaze ka svojim odredištima. Nestrpljenje među putnicima raste. Među njima je i Niko, kojem propadaju zakazani sastanci i koji polako gubi vezu sa spoljašnjim svijetom. Tamo negdje ostali su i njegova supruga i četvorogodišnji sin. Narednog jutra, dok se let JAT-a po ko zna koji put odlaže, Niko doživljava neobičan susret sa putnicima tek pristiglog aviona, među kojima je i mladić koji po svemu podsjeća na njegovog sina, ali dvadeset godina kasnije...

Treći dio filma odigrava se u postjugoslovenskom periodu. Otac traga za sinom koji je nestao i o čijoj sudbini se već dugo ništa ne zna. On je volšebno nestao iz svake evidencije, iz svih dokumenata, kao da nikada nije ni postojao. Svijet se u međuvremenu promijenio, ali traume koje su bile potisnute izranjaju na površinu - na jednom mjestu ekshumacije, za koje se mislilo da je sekundarna grobnica, Forenzičar razočarano konstatuje da su tu pokopani neki iz prethodnog rata. U bezizlaznoj situaciji, otac se još jednom za pomoć obraća Mešetaru, koji je njegov vodič u lavirintu istrage.

Kada shvati da se potraga nikada neće završiti, Otac smišlja strašnu laž. Laž koja za njemu najbliže znači mogućnost da prihvate prošlost i kako-tako nastave sa svojim životima.

• 15:15
    23.9.2019.

Na gradskom trgu, u okviru Septembarskih dana, održana je smotra dječijih folklornih ansambala u organizaciji JU „Zahumlje“.

• 11:52
    23.9.2019.

U sali Nikšićkog pozorišta večeras, sa početkom u 18h, biće izvedena predstava za djecu Akordovog dječijeg teatra “Sedam Snežana i patuljak", koju je po tekstu Toda Nikoletića, režirao Dragan Knežević.

• 08:25
    23.9.2019.

U sali Nikšićkog pozorišta večeras, sa početkom u 20h, biće izvedena predstava Akordovog omladinskog teatra “Dnevnik Ane Frank”, koju je po dramatizaciji teksta Cvetina Aničića, režirao Dragan Knežević.

• 08:10
    23.9.2019.

Opština Nikšić i Nikšićko pozorište organizuju besplatno izvođenje predstave „Budi drug” za sve polaznike u školu sa teritorije našeg grada. Predstava će biti izvedena na sceni Nikšićkog pozorišta danas u dva termina: u 10 i 12h.