Informacije o vremenu su trenutno nedostupne.

“Novinarstvo donosi rezultat - utiče na vašu zajednicu ili društvo na najprogresivniji način”

Od danas prijave za dodjelu studentskih kredita

novacc
pixabay.com
  • Autor onogost.me
  • 02.09.2019. u 08:48

Prijave za studentske kredite podnose se od danas, a Ministarstvo prosvjete dodijeliće 3,4 hiljade kredita.

Kredite će dobiti 770 studenata prve godine osnovnih studija i 2,3 hiljade studenata starijih godina studija.

“Crnogorskim državljanima koji studiraju na ustanovama visokog obrazovanja van države, biće dodijeljeno 90 kredita studentima prve godine osnovnih i 250 kredita studentima starijih studijskih godina”, navodi se u konkursu.

Pravo da konkurišu za studentski kredit imaju studenti osnovnih i specijalističkih akademskih i primijenjenih studija ustanova visokog obrazovanja koji su prvi put upisali semestar odgovarajuće godine studija i nijesu mijenjali studijski program.

Iz Ministarstva su kazali da prednost imaju studenti koji imaju bolji uspjeh u prethodnoj godini školovanja, odnosno veći indeks uspjeha u prethodnoj godini studija.

“Pod jednakim uslovima, prednost pri dodjeli studentskog kredita imaju studenti čiji roditelji, odnosno staratelji ostvaruju pravo na materijalno obezbjeđenje po propisima o socijalnoj zaštiti”, kaže se u konkursu.

Visina kredita, kako se navodi, zavisi od uspjeha u prethodnoj godini školovanja, odnosno indeksa uspjeha i godine studija.

 

Izvor: Mina

,,Pričajmo iskreno, bez uvreda, laži i spinovanja.”​

Ovaj razgovor se vodi prema Onogoštovim pravilima. Molimo, pročitajte pravila prije ulaska u diskusiju.

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Povezani članci

Vlada je usvojila Informaciju o korišćenju sredstava iz Programa ulaganja od posebnog značaja za privredni i ekonomski interes Crne Gore, sa Predlogom Plana za podršku razvoju inovacione djelatnosti Fonda za inovacije Crne Gore za 2025. godinu, saopšteno je iz Ministarstva prosvjete, nauke i inovacija (MPNI).