Cinema 213: Pretpremijera filma „Park čudesa“

57155242_398996424266642_8269402252146376704_n
Ilustracija
  • Autor onogost.me
  • 13.04.2019. u 06:00

U bioskopu Cinema 213 danas će se prikazati četiri filma, a prvi na repertoaru je “Park čudesa”.

Ovo je uzbudljiva priča o osmogodišnjoj djevojčici Džun, koja uz pomoć bujne mašte pravi spektakularan zabavni park, a otkriće da on zapravo postoji u stvarnosti. Ali kada njen voljeni park počne da se urušava, samo ga ona može spasiti, svojim fantastičnim načinom maštanja i vrlo posebnim prijateljima. Zamislite jedinstveni, čarobni zabavni park, mjesto gdje posjetioci uživaju u vožnjama koje prkose gravitaciji, gdje žive zanimljivi i šareni likovi i gdje su neponovljive atrakcije. Sve to ćete naći samo u “Parku čudesa” koji će se prikazati u 13h, a zatim i u 14.30h u 3D projekciji.

Nakon toga u 16h slijedi triler „Hotel Mumbaj“. Rađen po istinitom događaju, ovaj film nas upoznaje sa terorističkim napadom na Mumbai 2008. godine. Inspirisan dokumentracem “Preživjeti Mumbaj”, radnja filma odvija se u hotelu u kome imućna klijentela i osoblje bivaju zarobljeni od strane terorista. Njihova okrutnost predstavljena je bez uljepšavanja, pogotovo u momentima kad hladnokrvno ubijaju goste hotela. Imamo priliku da vidimo kako skoro vjenčani bračni par Dejvidj i Zahra, proživljavaju agoniju, ostavivši bebu sa dadiljom na spratu. Tu je i ruski biznismen, ženskaroš koji daje filmu humoristični dodatak. Svaki lik je uplašen i ranjiv, ali i hrabar na svoj način. Hotelsko osoblje ponavlja u više navrata tokom filma da je gost kao Bog. Međutim, data situacija ih stavlja u iskušenje. Lik mladića Arjuna, zaposlenog u hotelu, definitivno nosi ovaj film i posjeduje najviše karakteristika protagoniste. Obrađuje i temu hrabrosti, ali ne na tradicionalno sirov holivudski način, već prikriveno i empatično. Reditelj Entoni Maras, vješto pokriva svaki ćošak i na realan način prikazuje sav užas ovog događaja. Pored uverljive glume, tu je i sjajna fotografija, kao i povremeni dokumentarni snimci ovog potresnog dogadjaja koji pojačavaju nelagodan i napet osjećaj.

Zatim slijedi horor „Groblje kućnih ljubimaca“ u 18.15h. Zasnovan na originalnom horor romanu Stivena Kinga, ovaj film prati Dr Luisa Krida (Džejson Klark), koji nakon što se preseli sa svojom ženom Rejčel (Ejmi Sajmic) i njihovo dvoje male djece iz Bostona u ruralni Mejn, otkriva misteriozno groblje sakriveno duboko u šumi nedaleko od nove porodične kuće. Kada se desi tragedija, Luis će se obratiti za pomoć svom neobičnom komšiji Džudu Krendelu (Džon Litgou) i tada počinje lančana reakcija opasnih događaja koji će osloboditi neshvatljivo zlo koje donosi zastrašujuće posledice.

Kraj dana donijeće ratni film „Balkanska međa“ u 20.15h.

,,Pričajmo iskreno, bez uvreda, laži i spinovanja.”​

Ovaj razgovor se vodi prema Onogoštovim pravilima. Molimo, pročitajte pravila prije ulaska u diskusiju.