70787197_481530945762943_2575764730056540160_n
Ilustracija
  • Autor onogost.me
  • 20.09.2019. u 06:03

Na današnjem repertoaru bioskopa Cinema 213 su četiri filma.

“Priča o igračkama 4” prikazaće se u 15.15h u 3D projekciji.

Nakon toga, u 17h čeka vas misterija „Ad Astra“, a zatim i drama „Pijavice“ u 19.15h. Okupila je glumce poput Nikole Đuričke, Lazara Ristovskog, Iva Mihalića, Tihomira Stanića, Petra Božovića. Mala hebrejska priča s kraja 20. vijeka, na trusnom području Balkana, u Srbiji. Glavni junak, poznati književnik Petar Mirić, koji je iz patriotskih razloga bio dio „tajne službe“, želi da se vrati normalnom životu. To je nemoguća misija, jer svi koji su u njegovom okruženju pripadaju „nekome“. Bjekstvo, ma koliko daleko, nije moguće.

Romansa „Ona mi je sve“ čeka vas u 21h. To je očaravajuća, uzbudljiva ljubavna avantura francuskog pisca i reditelja Huga Gelina. Kada je Rafael prvi put sreo Oliviju u srednjoj školi, to je bila ljubav na prvi pogled. Nakon 10 godina srećnog braka i uspiješne karijere pisca bestselera, Rafael ima sve – ili bar tako misli. Posle žučne svađe između para, Rafael se budi u paralelnom životu kao nastavnik u srednjoj školi, neoženjen, igrajući ping pong i provodeći previše vremena sa svojim najboljim prijateljem iz djetinjstva. Shvativši da je Olivija bila njegovo sve, on mora da ide dalje kako bi povratio ljubav svog života – koja u ovom novom svijetu nema apsolutno nikakvu predstavu ko je on.

,,Pričajmo iskreno, bez uvreda, laži i spinovanja.”​

Ovaj razgovor se vodi prema Onogoštovim pravilima. Molimo, pročitajte pravila prije ulaska u diskusiju.