08:03
12.6.2019.

Srijeda u Cinemi 213

Posjetioce bioskopa Cinema 213 danas očekuju tri filma.

U 16.30h biće prikazane „Tajne avanture kućnih ljubimaca 2“ u 3D projekciji.

„Delfin Berni“ čeka vas u 18.15h. Radnja ove porodične avanture se odigrava na Floridi i donosi priču o bratu i sestri koji slučajno postaju prijatelji sa delfinom koji je odvojen od svoje porodice. Igrom slučajnih događaja, njih dvoje otkrivaju tajnu namjeru zlih ljudi koji će pokušati da unište plažu, a samim tim i dom njihovog novog prijatelja. Hana i Ivan moraju da osmisle pametan plan da zaustave loše momke, zaštite morske životinje i, što je najvažnije, sačuvaju svog prijatelja Bernija.

U „Mračnom Feniksu“, X-men ekipa se suočava sa svojim najstrašnijim neprijateljem koji dolazi iz njihovih redova - Džin Grej. Tokom spasilačke misije u svemiru, Džin je skoro ubijena kada ju je pogodila misteriozna kosmička sila, koja ju je učinila beskrajno moćnom, ali i nestabilnom pri povratku kući. Džin koja se otima kontroli i povređuje one koje najviše voli, počinje da rastura silu koja drži X-men na okupu. Kada porodica počne da se raspada, moraju naći način da se ujedine i ne samo sačuvaju Džininu dušu, nego i spasu planetu od vanzemaljaca koji žele da iskoriste njenu moć Feniksa i zavladaju galaksijom. U glavnim ulogama našle su se Sofi Tarner i Dženifer Lorens, a u filmu ćemo gledati i sjajne glumce sa holivudske A liste - Džejmsa Mekavoja, Majkla Fasbendera i Džesiku Častejn. Ovaj film vas čeka u 20h.

• 15:15
    23.9.2019.

Na gradskom trgu, u okviru Septembarskih dana, održana je smotra dječijih folklornih ansambala u organizaciji JU „Zahumlje“.

• 11:52
    23.9.2019.

U sali Nikšićkog pozorišta večeras, sa početkom u 18h, biće izvedena predstava za djecu Akordovog dječijeg teatra “Sedam Snežana i patuljak", koju je po tekstu Toda Nikoletića, režirao Dragan Knežević.

• 08:25
    23.9.2019.

U sali Nikšićkog pozorišta večeras, sa početkom u 20h, biće izvedena predstava Akordovog omladinskog teatra “Dnevnik Ane Frank”, koju je po dramatizaciji teksta Cvetina Aničića, režirao Dragan Knežević.

• 08:10
    23.9.2019.

Opština Nikšić i Nikšićko pozorište organizuju besplatno izvođenje predstave „Budi drug” za sve polaznike u školu sa teritorije našeg grada. Predstava će biti izvedena na sceni Nikšićkog pozorišta danas u dva termina: u 10 i 12h.