Autor: onogost.me
Foto: pixabay.com
22:02
10.10.2018.

Evo koliko kalorija "sagore" sportske aktivnosti

Iako precizna računica zavisi od težine, godina i drugih faktora, ovi podaci o potrošnji kalorija tokom određenih aktivnosti mogu da vam pomognu u planiranju mršavljenja.


Ukoliko ste odlučili da prvi jesenji dani budu početak vašeg bavljenja sportom i toliko željenog mršavljenja, možda će vam biti od pomoći podaci uz koju aktivnost koliko kalorija možete da sagorite.

Naravno, precizniji podaci se dobijaju računanjem i tom prilikom u obzir se uzimaju težina, godine starosti i još ponešto, ali i ovo će vam biti dovoljno dobar vodič prilikom donošenja konačne odluke.

Plivanje - Posvetite li se sat vremena plivanju, sagojrećete 720-840 kalorija. Uz lagano plivanje gubite 528 kalorija, a najžustrijim plivanjem "spržićete" 892 kalorije.

Biciklizam - Za sat vremena vožnje moguće je sagorjeti i do 1.000 kalorija. Žene prosječne težine sagore 850, a muškarci čak 950 kalorija.

Preskakanje konopca - Za sat vremena muškarci će izgubiti 850, a žene 750 kalorija.

Trčanje - Sagorjećete 1.074 kalorije ako trčite brzo, odnosno 12 kilometara na čas, a izaberete li sporije trčanje (8 km/h) - 755 kalorija. Prilikom brzog trčanja troši se 33 odsto kalorija po minutu više nego pri sporijem trčanju.

Trčanje na traci - 819 kalorija.

Zumba - Posle jednog časa zumbe možete imati 400-700 kalorija manje. Zumba je sjajna, posebno za žene, jer će vam izvajati tijelo mnogo ljepše nego aerobik ili pilates kažu stručnjaci.

Planinarenje - Potrošićete između 400-700 kalorija za sat. U prosjeku 546!

Suvo veslanje - Trening na suvom veslu aktivira 90 odsto svih mišića, a sagori 546 kalorije.

Fudbal - 937 kalorija.

 

Izvor: b92

Ostale vijesti iz kategorije

  • 22:00
    17.6.2019.

    Kopriva je jedna od najljekovitijih biljaka i može da se koristi kod gotovo svih zdravstvenih problema.

  • 14:22
    17.6.2019.

    Otvaranjem patohistološkog kabineta u Specijalnoj bolnici Brezovik, koji je vrijedan 120 hiljada eura, pacijenti će dobiti brzu, kvalitetnu i efikasnu dijagnostiku i nastavak liječenja, poručio je ministar zdravlja Kenan Hrapović, napominjući da je medicinski kadar najvažniji kapital te bolnice.

  • 22:00
    16.6.2019.

    Bakterije, gljivice i vaši lako mogu da se natalože na tkanini nove odjeće jer je dug put od početka proizvodnje do krajnjeg kupca. Zato je važno da odjeću kada kupite, savetuje dr Donald Belsito, profesor dermatologije na Univerzitetu "Columbia" u Njujorku, obavezno operete.

  • 22:00
    15.6.2019.

    Trešnje, osim što su slatke, ukusne i osvježavajuće, prava su blagodat za naš organizam i zdravlje.