Autor: onogost.me
Foto: pixabay.com
22:02
10.10.2018.

Evo koliko kalorija "sagore" sportske aktivnosti

Iako precizna računica zavisi od težine, godina i drugih faktora, ovi podaci o potrošnji kalorija tokom određenih aktivnosti mogu da vam pomognu u planiranju mršavljenja.


Ukoliko ste odlučili da prvi jesenji dani budu početak vašeg bavljenja sportom i toliko željenog mršavljenja, možda će vam biti od pomoći podaci uz koju aktivnost koliko kalorija možete da sagorite.

Naravno, precizniji podaci se dobijaju računanjem i tom prilikom u obzir se uzimaju težina, godine starosti i još ponešto, ali i ovo će vam biti dovoljno dobar vodič prilikom donošenja konačne odluke.

Plivanje - Posvetite li se sat vremena plivanju, sagojrećete 720-840 kalorija. Uz lagano plivanje gubite 528 kalorija, a najžustrijim plivanjem "spržićete" 892 kalorije.

Biciklizam - Za sat vremena vožnje moguće je sagorjeti i do 1.000 kalorija. Žene prosječne težine sagore 850, a muškarci čak 950 kalorija.

Preskakanje konopca - Za sat vremena muškarci će izgubiti 850, a žene 750 kalorija.

Trčanje - Sagorjećete 1.074 kalorije ako trčite brzo, odnosno 12 kilometara na čas, a izaberete li sporije trčanje (8 km/h) - 755 kalorija. Prilikom brzog trčanja troši se 33 odsto kalorija po minutu više nego pri sporijem trčanju.

Trčanje na traci - 819 kalorija.

Zumba - Posle jednog časa zumbe možete imati 400-700 kalorija manje. Zumba je sjajna, posebno za žene, jer će vam izvajati tijelo mnogo ljepše nego aerobik ili pilates kažu stručnjaci.

Planinarenje - Potrošićete između 400-700 kalorija za sat. U prosjeku 546!

Suvo veslanje - Trening na suvom veslu aktivira 90 odsto svih mišića, a sagori 546 kalorije.

Fudbal - 937 kalorija.

 

Izvor: b92

Ostale vijesti iz kategorije