Informacije o vremenu su trenutno nedostupne.

“Novinarstvo donosi rezultat - utiče na vašu zajednicu ili društvo na najprogresivniji način”

Previše mlijeka može da škodi

glass-1587258_1280
pixabay.com
  • Autor onogost.me
  • 07.02.2021. u 21:03

Generacije su govorile o prednostima svakodnevnog ispijanja mlijeka. Čaša mlijeka sadrži visoku količinu kalcijuma, hranjive stvari povezane s jačanjem kostiju i mišića. Zbog toga se mlijeko nalazi u gotovo svakom domaćinstvu. Međutim, postoji i teorija prema kojoj previše mlijeka može da učini kosti lomljivima.

Mlijeko je zdravo i hranjivo, ali ako ga pijete previše, to ne garantuje bolje zdravlje. Pretjerani unos bilo čega je štetan, a odnosi se i na mlijeko.

Prema jednom švedskom istraživanju, previše mlijeka može biti povezano sa smrtnošću i povećanim rizikom od preloma. Za istraživače, previše mlijeka znači tri ili više čaša dnevno.

Rezultati studije bili su još više uznemirujući za žene.

U slučaju pripadnica ljepšeg pola, utvrđeno je da konzumiranje tri ili više čaša u danu može da udvostruči rizik od smrti u poređenju s onima koji su samo popili manje od jedne čaše dnevno. Muškarci nijesu pogođeni na isti način kao žene, ali to i kod njih može da poveća stopu smrtnosti.

Konzumacija previše mlijeka može da dovede do vidljivih nuspojava. To su umor, akne, nadutost i druge probavne tegobe.

Rezultati studije su alarmantni, ali to ne znači da morate potpuno da izbjegavate ovaj napitak. Osim kalcijuma, mlijeko sadrži i druge esencijalne hranjive sastojke poput vitamina D, vitamina B12 i proteina.

Postoji nekoliko studija koje sugeriršu da svakodnevno pijenje mlijeka može da smanji rizik od razvoja hroničnih bolesti. Sve što treba je da ga konzumirate umjereno. Čaša na dan idealan je izbor.

,,Pričajmo iskreno, bez uvreda, laži i spinovanja.”​

Ovaj razgovor se vodi prema Onogoštovim pravilima. Molimo, pročitajte pravila prije ulaska u diskusiju.

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Povezani članci

-->