Trešnje podižu energiju i poboljšavaju raspoloženje

cherries-2402449_640
pixabay.com

Trešnje, osim što su slatke, ukusne i osvježavajuće, prava su blagodat za naš organizam i zdravlje.

Stotinu grama svježih trešanja sadrži oko 32 kalorije, 82 grama vode, 0,2 grama masti, jedan gram bjelančevina, 16 grama ugljenih hidrata, 12 grama šećera i 2,1 gram vlakana. Ovo voće sadrži sve vitamine i minerale, i celulozu, pektin i organske kisjeline.

Trešnje su bogate kalijumom i pozitivno djeluju na izlučivanje vode iz organizma. Ne sadrže masti i idealne su za mršavljenje pa ih je dobro konzumirati između obroka ili ubaciti u voćne salate.

Antioksidans antocijanin iz trešanja koristan je u borbi protiv gihta i artritisa, dok su flavonoidi, kojih su ove voćke pune, odlična prirodna protivupalna sredstva, ublažavaju simptome alergija i astmu.

Konzumiranjem trešanja pomažete tijelu da ima više energije. Većina kalorija u ovoj voćki potiče iz prirodnih šećera koji poboljšavaju raspoloženje i podižu nivo energije. Trešnje svakodnevno jedite i ako imate problema s nesanicom. Sadrže melatonin, koji pomaže ljudima koji boluju od insomnije.

Ovo voće odlično je i za vid. Sadrži puno vitamina A, a dio ovog vitamina je beta-karoten koji poboljšava vid i čini oči zdravijim. Trešnje sadrže 20 puta više vitamina A od jagoda i borovnica.

Kod trešanja je važna i boja, u tamnijim plodovima nalazi se više antocijanidina, koji ima kozmetičko dejstvo. Fitohemikalije odgovorne za tamnu boju trešanja jačaju vezivno tkivo i sprečavaju nastanak bora tako što uništavaju štetne enzime koji kožu čine starom i naboranom. Takođe, trešnje se smatraju efikasnim u sprečavanju formiranja i taloženja celulita.

,,Pričajmo iskreno, bez uvreda, laži i spinovanja.”​

Ovaj razgovor se vodi prema Onogoštovim pravilima. Molimo, pročitajte pravila prije ulaska u diskusiju.

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Povezani članci